Известие

Collapse
No announcement yet.

Студен двигател при дълъг път

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Студен двигател при дълъг път

    Здравейте,

    Преди време пътувах по магистралата от Пловдив до София. Времето беше студено между 0 и +4 градуса, скороста беше 170-180 км/ч и датчика за температурата на водата показваше под 50 градуса. Но парното работеше добре - в колата беше топло. Споделете при важите алфи дали имат добро парно при студент двигател ( при изключен климатроник)? Дали датчика за температурта е повреден и ме лъже или термостата е за смяна.

    Благодаря предварително!
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

  • #2
    колега, а повишавала ли се е температурата повече от 50 градуса по принцип, може да са ти откачени кабелчетата на датчика и тогава стрелката си седи винаги долу, датчика е навит на блока зад термостата, ако е закачено може и да е от датчика а може и от самия термостат, да е винаги отворен
    аз вчера сменях този датчик които е навит на блока и като е откачен от кабелите то тогава вътре не отчита на дисплея

    Comment


    • #3
      При постянно отворен термостат на различните коли които съм имал парното си ми топлеше прилично нищо че не вдигаха градус.
      ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

      Comment


      • #4
        Вчера ми направи впечатление че термостата ми постоянно е отворен,тоест когато карам извънградско колата трудно достига 55 градуса,
        в градски условия работи на 70-80,а на място си стига до 92 и като се включат перките веднага сваля на 60.
        Явно или е заседнал или нарочно е изтърбушен за да няма опасност да прегрее колата,защото в Италия е малко по топло от тук.
        Въпросът ми е удачно ли е да се кара така или трябва да го сменям,има ли опасност да се прецака нещо друго заради това?
        Това ти е отговора
        Alfa Romeo 146 1.6boxer 103hp метанов инжекцион
        Alfa Romeo 156 1.8 t.spark 144hp B.R.S gas
        Оpel Corsa 1.4 90hp 2008-служебната

        Comment


        • #5
          Ми той мотора си има работна темп. и за масло и за потребление на гориво,логично е да си го смениш
          ALFA ROMEO 159 2,4 JTD 210 PSsigpic

          Comment


          • #6
            Ми мяза на термостат, особено ако в града ти вдига температура
            Last edited by fred; d.m.y г., 21:08.
            Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
            Нагоре по стълбата, която води надолу
            sigpic

            Comment


            • #7
              Благодаря за помоща колеги!
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #8
                ами колега провери си го , не е трудно , при студена кола (когато по принцип термостата е затворен) след 2-3 мин работа на място опипай маркучите които отиват от термостата към радиатора
                ако са топли значи нямаш термостат,ако са студени съответно термостата е затворен и не отваря големия кръг (т.е. към радиатора)
                а иначе колата задължително трябва да има термостат,тъй като мотора има работна температура (т.е. най-голямо КПД и съответно най-малко изноване)
                а замислял ли си се дали ти показват вярно уредите,щото може термостата да си е наред и пак да ти показва малко градуси
                Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                Горе главата, нищо че е празна...

                Comment


                • #9
                  Преди време имах сьщия проблем.Температурата не минаваше повече от 60градуса а на извьн градско падаше под 50.Колата си вьрви перфектно вьтре като сауна а температурата не мьрда.Смених термостата и термодатчика и проблема изчезна.Сега в града не минава повече от 90-92 градуса а извьн града стрелката стои между 85-90 градуса.
                  алфа 156 1.8тс16v

                  Comment


                  • #10
                    аз в момента съм със същия проблем и парното си работи перфектно.в града 85-89 градуса, на магистрала варира постоянно 65-85.вече е доста топло (испания) и не се притеснявам много,но в студени дни на дълъг път слагам една корица от списание на радиатора и дори при 5 градуса навън температурата не пада под 70,дори при дълго спускане,тоест при ненатоварен двигател с висока скорост.единствено струва ми се,че това вариране на температурата влияе на разхода поне с 5-10%.със 110 ми дава 5.6л.а обикновено ако термостата е свалян се слагат нови скоби,а оригиналните мисля, че не могат да се ползват повече,тъи че така можеш да съдиш дали евентуално самия термостат е махнат от тялото.
                    147 jtd 115k.c "02 Distinctive

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от rady156 Покажи съобщение
                      ............а обикновено ако термостата е свалян се слагат нови скоби,а оригиналните мисля, че не могат да се ползват повече,тъи че така можеш да съдиш дали евентуално самия термостат е махнат от тялото.
                      Абсолютно вярно!
                      иначе няма как да се махне термостата от тялото, защото после самото затваряне на тялото е невъзможно да се направи без да личи
                      Last edited by n_netov; d.m.y г., 12:49.
                      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                        Здравейте,

                        Преди време пътувах по магистралата от Пловдив до София. Времето беше студено между 0 и +4 градуса, скороста беше 170-180 км/ч и датчика за температурата на водата показваше под 50 градуса. Но парното работеше добре - в колата беше топло. Споделете при важите алфи дали имат добро парно при студент двигател ( при изключен климатроник)? Дали датчика за температурта е повреден и ме лъже или термостата е за смяна.

                        Благодаря предварително!
                        Смени си термостата.
                        "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                        К.М.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от suscrofa Покажи съобщение
                          Смени си термостата.
                          Я ти си разбирал и от коли,не само от спам
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #14
                            и не само термостата но и термодтчика на термостата!
                            Аlfa156 1.8TS 2000

                            Comment


                            • #15
                              Имах абсолютно същия проблем и се оказа ТЕРМОСТАТ заял на отворено положение.Термостата беше Behr (мисля че така се пишеше).Сега сложих Vernet и засега работи перфектно.Успех с ремонта и дано съм бил полезен.
                              sigpic
                              Alfa Romeo 156 1.6 16V Twin Spark
                              .:: My PRECIOUS ::.

                              Comment

                              Working...
                              X